Bilo je nekoč
Bilo je nekoč: 2. razred
Z učenci smo se najprej spremenili v vlakec in odpotovali do slike (te sem že prej nastavila), ki je prikazovala prihodnost. Sedli smo na tla in razmišljali, kako se bo naš svet spremenil čez sto let.
Potem smo z vlakcem odpotovali do slike, ki je prikazovala preteklost. Učenci so poročali, kaj vse že vedo o tem. Pokazala sem jim nekaj starih predmetov (nekaj jih imamo na šoli, nekaj od doma).
Pogledali smo slike starih predmetov iz spleta :http://egradiva.gis.si/…/2.-razred…/bilo-je-nekoc-1
Nekaj teh predmetov sem imela tudi pri sebi.
Skupaj smo reševali naloge iz te strani. Nato pa sem na tablo nalepila te slikice, učenci pa so jih razvrščali. Ob vsaki sliki smo se pogovorili in z gibi ali pa s konkretnimi predmeti prikazali dejavnost: v vedru smo pomivali posodo in prali perilo, pisali s starimi pisali in tinto, jezdili na konjih, itd… Na koncu so še prilepili sličice iz navedene strani v zvezke.
Nato pa nas je vlak odpeljal nazaj v sedanjost (na malico, njam, njam).