Naravoslovje Ninarijaste ideje za pouk

Vreme z glasbo

Tudi tako se lahko učimo o vremenu. Uro je nekoč izvedla profesorica na fakulteti in sem se zdaj spomnila nanjo. ?Torej, najprej smo poslušali Vltavo – Smetana (najbrž obstaja katera bolj primerna, ampak meni je ta skladba res všeč).

Otroci so ležali na tleh, poslušali skladbo in si zamišljali, kakšno vreme predstavlja.

Nato so brez komentarjev sedli na svoje prostorčke in v zvezek narisali vreme, ki so si ga predstavljali. Glasba se je še vedno predvajala.

Potem pa sem jih vodila: “Najprej vstanejo sončki in plešejo. Nato dežne kapljice. Snežinke. Strele. Tornado…”.

Otroci so plesali po razredu in nato sedli skupaj glede na vreme, ki so ga predstavljali.

Zvezke smo zložili tako kot na sliki – najprej sončke, potem rahel dež, nato nevihta… Vsak je sedel k svojem zvezku.

Razmišljali smo, kateri inštrumenti bi prikazovali kakšno vreme. Razdelila sem inštrumente in se s paličko počasi premikala po zvezkih. Ko sem pokazala na njihov zvezek, so se inštrumenti oglasili.

Tako se je naše vreme zelo spreminjalo. ?

Na koncu ure smo poslušali še uvod v Africo – Perpetum jazzile in z lastnimi glasbili (tako kot na posnetku) prikazali nevihto. ?