Smrdljive tace
Kaj imajo skupnega pridevnik, samostalnik in smrdljive noge (razen pridevnika in samostalnika v tej besedni zvezi :))?
Najprej sem učence razdelila v skupine. Vsaka skupina je dobila ime in mesto v krogu sreče (https://wheelofnames.com/#). V klepet sem zapisovala stavke. Vsak učencev je v svoj zvezek izpisal samostalnike in pridevnike in jim določil število, spol, vrsto pridevnika.
Poročala je skupina, ki jo je izbralo kolo. Če so odgovorili pravilno, so lahko iz lepljivih nog (fuuuuuuuuuuuuuuuuj, tja se je prilepilo vse sorte reči) odlepili enega od listkov. Pod listki so se skrivale plus, minus, podvojene točke, naloga, da potelovadimo, kaj zapojemo …
Vsi otroci so ponovili snov, pisali odgovore v zvezke in zraven še pospešili utrip srca (s telovadbo ali pa – kako kruto – z minus 10imi točkami! :)).