Družba Ninarijaste ideje za pouk

Vodozmajevka in obsredozemski svet

Mir in spokoj v našem razredu je pretresla izredna novica.

Vse pa se je začelo takole …

Cel teden sem razmišljala, kako bi se moji mulci na zanimiv način lotili obsredozemskega sveta. 
 
V alpski svet smo postavili turistične agencije. Iz društva Planika Planikasta so nam namreč sporočili, da nujno potrebujejo pomoč pri obvladanju turistov v tistem delu Slovenije, saj ljudje v času korone množično obiskujejo hribe, naravo. Otroci – turistični agentje so tako morali pripraviti razredne turistične agencije: dali so jim ime, si razdelili vloge, predvsem pa so morali dobro raziskati alpski svet, da so poznali vse pomembne podatke, ki bi turiste zanimali. To se je zdelo predvsem meni, mulci so se veliko časa pregovarjali o imenu, kdo bo vodič in receptor :).
Nato pa so sami raziskali relief, podnebje, zanimivosti, pomembne točke na zemljevidu, živalstvo, rastlinstvo … Pri tem so si pomagali s knjigami, učbenikom, s spletom. Izdelali so ponudbe, brošure, vstopnice, govore, ki so si jih pripravili vodiči …

Nato pa so turistične agencije odprle svoja vrata za turiste. Ena skupina je predstavljala agencijo, ostali so bili turisti, ki so obiskali agencijo. Turisti so bili zelooooo firbčni. Zanimalo jih je, kam gredo lahko smučat, na izlet, kakšno vreme je ponavadi v teh krajih, če lahko na poti srečajo kakšno žival, kako se morajo obnašati v narodnem parku … Nekaj učencev pa se je celo odločilo, da bodo angleški turisti, tako da so se menili kar v angleščini.

Obpanonski svet sem jim predstavila kar sama (ker nas je lovil čas). 

V dinarsko-kraškem svetu so se spremenili v učitelje. To pomeni, da so ga raziskali v skupinah in se pripravili, da bodo ugotovitve razložili tako, kot bi jih učitelj. Učiteljica pa je postala učenka. Učenka, ki je bila precej radovedna, saj jo je zanimalo čisto vse (kaj pa so to planote? 🙂 in zelo navdušena učenka, ki je ploskala ob čisto vsakem predavanju.  

Ostal nam je še obsredozemski svet. Cel teden sem razmišljala, kaj bi lahko ušpičila, kako naj motiviram učence, pa je rešitev prišla kar sama. Na spletu se je pojavil posnetek učitelja Uroša Ocepka, ki je navdušil njegove učence in mene. 🙂
Dr. UKI | Kako spodbuditi timskih duh pri učnih skupinah | UKIJEVI ROBOTI – YouTube

Isto popoldne je bila ustvarjena Vodozmajevka. Grrrrrrr ….
Vodozmajevka, ki je hudoooooo prestrašila moje učence. Takoj po novici (no, potem, ko smo si jo pogledali trikrat), so v smrtnem strahu hiteli raziskovati obsredozemski del Slovenije. Vsaka skupina želi rešiti svet, vsaka bi rada zmagala, vsi bi radi impresionirali pošast. In vsi si želijo le eno: da bi strašna Vodozmajevka mirno zaspala nazaj. 

Imam en čuden občutek, da se bo zgodba še nadaljevala. Ampak ta trenutek nujno potrebujem kostum … 😀 😀